verboden, maar ze staan er wel, er is maar 1 smalle toegangsweg, heel erg moeilijk te rijden, vooral als er een tegenligger aankomt en als iemand zijn auto in de bocht geparkeerd heeft. niet aan te raden voor de wat grotere camper, niet doen dus....

• mei 2022

zowel kamperen als parkeren is op dit terrein verboden, zoals blijkt uit een bord van de politie dat u uitnodigt om de camping te gebruiken op straffe van een boete van € 300

• mei 2022

Ik snap gewoon niet waarom mensen ondanks de bordjes blijven kamperen waar het verboden is, ik hoop dat we er deze keer voor moeten betalen.

• 210 59, Palaia Epidavros, Griekenland

Parking Beach Epidavros