Aiolos Fish Tavern

Plaka, Piëria, Griekenland

• juli 2024

Het is absoluut geen parkeerplaats voor een taverne. U kunt parkeren op het openbare, hellende plein. Zeer smal en erg steil. Ik raad het niet aan. In het hoogseizoen is het moeilijk om een plek te vinden.

lianade

geen officiele camperplaats, maar stond wel op de app. we hebben de eigenaar van tevoren gebeld en gevraagd of we na de maaltijd konden blijven staan voor de nacht, dat was geen probleem. heerlijk gegeten en geslapen

• juli 2024

Aiolos Fish Tavern