Mensen zijn kritisch over verkeerslawaai, maar dit is nauwelijks een probleem als je het afweegt tegen het zandstrand, de uitstekende bars en restaurants 0,5 km langs de kust, de onberispelijke toiletten, douches en het vriendelijke personeel.

T

mooie camping beetje geluidsoverlast van doorgaande weg maar goed te doen hoor. druk bezocht door onze oosterburen die er 90% van de bezoekers zijn en elkaar er jaarlijks zien. prima plaats voor water sports. prijs voor camper en 2 personen € 32,00.

Camping Navarino Beach