Kijk uit voor auto’s met oranje kentekens, zijn van de overheid. We waren de enigen maar werden door mensen met zo’n kenteken gesommeerd om weg te gaan 😖Het was er fantastisch!

• april 2023

Heel rustige plaats, zeker nu in het voor seizoen. wij stonden links en niet rechts bij de rotsen.

• april 2023

Heerlijk rustige plek aan zee. In het voorseizoen zijn er weinig mensen op het strand. Een waterkraan zit buiten aan het witte huis. Verder is er niets. Prachtige plek!

• 460 30, Karavostasi, Griekenland

Karavostasi Beach