Plataria, Thesprotia, Griekenland

Een heel mooie terrassencamping

• Ethniki Odos Prevezas Igoumenitsas

461 00, Plataria, Griekenland
  • € 26,00 • 1 apr. t/m 15 okt.

mooie verzorgde camping met een prima ontvangst vriendelijke mensen we hebben er 5 dagen met plezier gestaan gezellig restaurant wij vinden het een prima plek

johnny2211

Zonder reservering werden we s nachts om 1 uur hartelijk verwelkomd. Mochten gratis op de parkeerplaats achter het hek staan. Volgende dag op een mooie plek. Prima faciliteiten en leuk strand met schaduw. Aanbevolen!

MarijkevdV

Prima camping met heerlijk strand en goede plaatsen. Je krijgt waar je voor betaald.

OlaFreak

• € 26,00 • 1 apr. t/m 15 okt.