De parkeerplaats is voor bewoners in het dorp. Er staat een bord dat campers verboden zijn. Wij waren er overdag. De politie stuurde ons weg en zei dat overnachten verboden was, anders 300 euro.

Heike19

Navigeer niet op de locatie die de app voorstelt, maar naar 39,0890682, 23,0712086 anders eindig je aan de verkeerde kant van het dorp. op deze plek mag officieel niet gekampeerd worden, mensen in het dorp raden toch aan te gaan staan. het uitzicht is mooi, dorp op loopafstand

• mei 2019

Er is nu een kampeerverbod!

• mei 2019

Er is nu een kampeerverbod!

• Eparchiaki Odos Trikeriou-Agias Kiriakis

370 09, Agia Kiriaki, Griekenland