• september 2021

Leuke plek voor meerdere campers en de bar is erg leuk geen risico op een boete naar ons begrip

• september 2020

Pracht GRIEKS plekje met 4 campers en 2 caravans. We werden wel gewaarschuwd door een andere camperaar dat de politie af en toe willekeurig een boete van € 300 komt geven. Erg on-Grieks!

• oktober 2019

Prachtige rustige (8 oktober) plek op gras of zand. De eigenaar van strandtent kwam even kennismaken. Wij hebben daar een drankje genomen en kregen er "griekse sushi"( zei hij) bij.

• september 2021

• september 2020