Thermi, Thessaloniki, Griekenland

Zampetas

afgesloten parkeerplaats van een caravan/camper dealer en Goldschmitt-Center Greece - alleen open ma-vr 9 tot 20u, za 9 tot 17u, zondags gesloten - daarbuiten toegang mogelijk na afspraak vooraf - vlak bij de luchthaven [geluidsoverlast mogelijk] - strand 3km - Thessaloniki 15km - centrum 5km

• Thessalonikis - Peraias 18

575 00, Thermi, Griekenland

weer even aangegaan op deze locatie. we hadden een fles gas ( Duitse fles) nodig. deze werd prompt omgeruild voor volle fles. fijn kunnen we weer vooruit met vrij staan 😀Prima service en overnachten mogelijk met alle voorzieningen. goede zaak

Jan-en-Agnes

Bedankt voor uw beoordeling. We proberen constant te verbeteren. Wij zijn een caravanwinkel waar wij gratis onze ruimte voor camperaars aanbieden, met vers water, toilet, douche, elektriciteit, wifi. Ja, we hebben openingstijden van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 - 17.00 uur, maar elke gast kan 24 uur per dag door de voetgangersdeur in- en uitgaan, zelfs als ze plotseling een noodgeval hebben en eruit moeten . Ja, als u met uw voertuig naar buiten wilt rijden, is dit helaas niet mogelijk voor 09.00 uur, wanneer wij open gaan, tenzij u ons heeft gesproken en wij anders zijn overeengekomen als u absoluut eerder wilt wegrijden. Bedankt voor het vergelijken van de grote Nederlandse markt met de zeer kleine Griekse markt. Dit geeft ons kracht om te blijven proberen te groeien. Desalniettemin hopen we u nog eens terug te zien bij ons.

• juli 2020

Aardige mensen, groot servicestation voor campers en caravans, kampeerwinkel en parkeerplaats ... ze helpen op dezelfde dag om het caravanraam te repareren. Dank u

• juli 2020