Makkelijk parkeren. De plaats is gemakkelijk te voet te bereiken en we boekten een tour naar de kloosters daar.

• augustus 2021

aanwezigheid alleen van vrachtwagens. geen camper aanwezig en geen servicebeurt. geasfalteerde grond geen schaduw aanwezig. veel beter om voor de extreem lage prijs naar de nabijgelegen camping te gaan?

• september 2020

parkeren zoals reeds beschreven. we parkeerden bij het treinstation ernaast. geen problemen. Leuke bakker aan de overkant

• augustus 2021

• september 2020