prima camping, schoon santair. bij het restaurant kan je heerlijk eten. als je de camping op rijdt naar links zijn de mooiste plaatsen.

Papegaai

Wij waren hier de eerste 2 dagen van maart. Prima camping vlakbij de Meteora kloosters. Zeer behulpzame eigenaar die hulp belde toen onze camper niet meer wilde starten. Douches warm en sanitair ook schoon. Ook hier, een van de weinige campings die open is.

Alex_1962

prima camping, grote plekken voldoende. goed eten. op camping of in het dorp. WiFi alleen bij rest . maar iedereen heeft toch ook 4G. schoon water vuil water chem punt. kortom prima voor elkaar hier. 25 euro p.n.

Camping Vrachos Kastraki