Gabher

Als je van "wild kamperen" houdt, zul je deze plek geweldig vinden. Drinkwater op meerdere plaatsen aanwezig, iedereen heel relaxed, je kunt broodjes bestellen enz. ('s ochtends komt er een auto langs). Voor ons een van de beste plekken in de Peloponnesos. Laat a.u.b. geen afval e.d. rondslingeren.

waveman1966

Prachtige plek, heel rustig en zeer ruime plaatsen direct aan een groot strand. Toen wij er waren werd er toen de eigenaren op het strand waren een raam in hun camper ingeslagen en e.e.a. gestolen. Daarom zijn we de volgende dag weer vertrokken. Weet niet of het daar vaker gebeurd

Parking Elia-Beach