we hebben hier gestaan van 6-8 april 2024 en het was top Zeer vriendelijke ontvangst en een plekje uitkiezen waar je wil. Lekker gegeten in het restaurant en niet duur, kortom een heerlijk verblijf. p.s bij aankomst biertje besteld en de eigenaresse zei die is van mij, helemaal top toch🍺👍

vandenheuvel.h

Perfect voor een strandvakantie. Mooie afgebakende schaduwrijke plaatsen vlakbij het strand. Geweldige strandbar en restaurant. Goede moderne en schone faciliteiten, onze enige kritiek is dat er in geen van de toiletten toiletpapier was, wat een basisvereiste is.

Camping Aginara Beach