zeer vriendelijke ontvangst gastheer spreekt goed duits ruimte, afvoer. ook mogelijk, maar geen grondinlaat gezien, veel leuke vaste campers, maar ook Womo plaatsen en kl. bungalows we voelden ons zeer comfortabel en aardige Grieken!

pawel66

vriendelijke en behulpzame Engelssprekende ontvangst. prachtige plek aan mooi strand. Gezellige nieuwe strandbar en ligstoelen. Restaurant eenvoudig, maar o.k. Het sanitair is verouderd, anders 5 sterren.

• augustus 2019

Camping Ok, er is een klein restaurant het sanitair een horror. Het strand is heel licht glooiend en kan alleen worden bereikt door de weg over te steken.

• augustus 2019

Camping Natura