Niet meer langsgaan,deze camperplek is opgeheven. Det

• oktober 2021

prachtige omgeving, helaas mochten wij niet blijven omdat wij te groot waren. op de app staat wel camperlengte onbeperkt, dan moet hij een max camperlengte invoeren.

• juli 2020

Inderdaad vriendelijk eigenaar, betaald €10 + €5 electric, vindt wel duur, maar ja tis vacancie, 4 plaatsen geen satellite ontvangst voor de tv liefhebbers, geen andere voorzieningen gebruikt maar wel aanwezig. Ok voor een nacht on Route richting kroatie.

Niet meer langsgaan,deze camperplek is opgeheven. Det

• oktober 2021