Heerlijke rustige camping. Mooi groot zwembad aanwezig. Ideaal voor rustzoekers en wandelaars. Voor fietsen iets minder geschikt door de slechte wegen en het hard rijden van de automobilisten.

• augustus 2021

Zijn 2 nachten op deze camping geweest een oase van rust midden in de bossen Het word gerund door een behulpzaam en vriendelijk nederlands echtpaar . Als wij weer in de buurt zijn komen wij hier zeker terug !!!! warme groet Henny en Nel te vaarwerk

• augustus 2019

Ben je op zoek naar rust, dan is dit een heerlijk plekje middenin de natuur. Gastvrije ontvangst door Tjerk en Erica. Alle voorzieningen zijn aanwezig.

• augustus 2021

• augustus 2019