Prijs inmiddels verdrievoudigd: wij betaalden op 12 mei 2023 HUF 11600 (€30) voor camper met 2 personen en electra. (Prijslijst staat op de balie) Kwaliteit nog even matig als hiervoor al beschreven.

Jan-Tien

Prima locatie voor enkele dagen. Sanitair voldoende naar Hongaarse begrippen. Vriendelijke receptie. Locatie uitstekend om een mooie wandeling te maken naar de Burg met een fenomenaal uitzicht over de Donau. Ook prima voor een rondje pontje naar Vac.

oklokker

We waren de enige bezoekers op een paar lege (sta)caravans na. Receptie in hotel er naast . Toch werd sanitair onderhouden . Camping is paar honderd meter van centrum. Stadje viel tegen . Fietspad aan de noordelijke oever uitstekend , zuid alleen straatweg met auto’s. Meeste pontjes varen wel.

Kek Duna autós kemping