Wilden hier 13 mei gaan staan, maar zijn weer vertrokken. Hele grote camping met verschillende percelen. Kleinste was 32€ voor 2 pers. En dat in t voorseizoen. Zag er ook wat troosteloos uit. En n portier. Maakt het dus duur.

• oktober 2022

wij waren hier tweede helft augustus., één nacht op doorreis. Meestal gaan we niet naar zulke grote campings, maar het was er nu bij lange na niet vol en we konden dicht bij het water staan. De faciliteiten vonden wij goed. Er heerste een rustige sfeer.

• oktober 2022

Mirabella