• april 2022

alles nog gesloten en geen persoon gezien die nadere info kon geven. op de app staat prijs van 1-1 tm 31-12. Dus jammer en volgende overnachtingsplaats maar opgezocht FenenTheo

• juni 2018

Keurig schoon sanitair. Camperplaatsen onder de bomen of op groot veld. In het weekend tot 4 uur in de nacht muziek van naastgelegen disco. Leuke wandeling om het meer. 200huf entree

• mei 2018

Rustige camping vlak bij een meer. Goed en schoon sanitair . Er staan ook enkele vakantiehuisjes. Deze waren gedeeltelijk verhuurd aan een groep kinderen en hun begeleiding. Dat werd ons ook gezegd, maar voor ons was dat geen probleem. Toegang tot het meer is tot 1 juni en na 1 september vrij.

• april 2022

• juni 2018