veel ruime plaatsen, weinig kampeerders. we zijn vanaf Eger door het bukk-gebied gereden, prachtige route met deze camping als tussenstop op weg naar huis. groot zwembad met kinderbad en glijbaan. met 2 personen, camper en stroom betaalden we 9500 forint

• juli 2019

• augustus 2017

Wat een verassing om hier te belanden,mooie camping en onvoorstelbaar dat er geen kampeerders zijn, sanitair schoon wel verouderd zwembad aanwezig en een visvijver als buren,stad geen historie maar wel veel supermarkten Lidl,spar,tesco en pennymarkt.

• juli 2019

• augustus 2017