Nette camping. Afgescheiden plaatsen. Water bij de plek. €20 voor camper, 2 personen, zonder stroom. Sanitair netjes.

• juli 2021

Zeer mooie kleine Cp. rustig en zeer schoon. Met zwembad. Aan de overkant is de Theisssee, 600m verder is een badstrand met een waterfiets etc. We hadden een kermis. ook gewoon mooi voor kinderen.

• juli 2020

Hele leuke kleine camping, midden in een woonwijk zo'n 250m van de Tisza. Alles afgewerkt, heel aardige hospita, spreekt heel goed duits. Water en elektriciteit op het veld. Mooie omgeving bij het Tisza Reservoir.

• juli 2021

• juli 2020