• april 2023

• mei 2022

mooi verzorgde camping we betalden met aci kaart € 18 stroom en hond gratis. wasmachine aanwezig met munten. Leuk terrasje waar je iets kan eten en drinken. Van daaruit kan je te voet lopen naar het thermaalbad. wij komen zeker terug. Peet en Sil

• september 2021

mooie grote plaats en vrije stoelkeuze. Met ACSI 18 € elektriciteit 4kw inbegrepen. Blijf 7 dagen en betaal voor 6. Douches waren erg oud en soms niet te gebruiken, maar redelijk schoon. Veel goede restaurants op loopafstand

• april 2023

• mei 2022