• oktober 2018

In de zeer linkse herenregen voelde ik ELEKTRICITEIT door de metalen delen lopen! Aan wie ik de manager vertelde, ze haalde alleen zijn schouders op, zei "oke" en draaide in feite weg. Deze plaats wordt jaarlijks geïnspecteerd door ACSI?!

• september 2018

De ontvangst was lauw. Geen informatie werd gegeven. Wel mooie plekjes langs de rivier. Sanitair was ontzettend gedateerd en de douches waren slecht onderhouden. De goederentrein die een km verderop langs dendert is goed te horen. Als je eenmaal weet wat het is heb je er geen last van.

• juli 2018

Vlakbij het centrum. Erbarmelijk sanitair: kapotte/geen deuren aan de toiletten, douches met kapotte tegels. Geen voorzieningen voor campers (chemisch toilet te ledigen in het gewoon toilet). Eigenaars niet echt vriendelijk.

• oktober 2018

• september 2018