warm welkom met een klein welkomstdrankje. alles is aanwezig wasmachine droger elektriciteit waterkoker etc. de eigenaar vraagt alleen om een donatie. Het is echt de moeite waard, we komen terug

jwallis

Mooie privéparkeerplaats. Beheerd door een zeer vriendelijke familie met alle gratis diensten, laden, lossen, wasmachine, droger, oven, boeken om te lezen, mogelijkheid om groenten te plukken in de kas. Alles gratis, (gratis aanbieding) We boden eerlijk € 20

errunc

ik sluit mij graag bij alle andere reviews aan. Een superplek en een zeer gastvrij echtpaar. aan alles is gedacht tot een uitlaar rondwandeling voor de hond. We zijn ontvangen met een drankje een koekje en een koekje voor de hond. We komen hier graag terug op onze volgende Ierland reis.

Claremorris Aire