De mooiste plek waar ik heb verbleven. Direct aan een privéstrand en zo vredig en mooi. Het echtpaar dat de site beheert, is aardig en erg vriendelijk. De faciliteiten zijn groots, niet zo hoog als sommige grotere kampen, maar wat heb je echt nodig. Zeker een bezoek waard. Ik zal terug komen

NualaD

een fantastische plek. ontzettend aardige eigenaren. super mooi uitzicht over zee. strandje erbij. toiletten sober maar super schoon. echt een aanrader. Erik en Joke

Clifden eco Beach Camping & Caravanning Park