geen veranderingen gezien, dus nog net zo mooi als vermeld in de vorige review’s, hoe men aan 10€ komt geen idee, er wordt alleen een vrijwillige bijdrage gevraagd en dat is naar ieder z’n inzicht, maar een tientje moet kunnen voor zo,n mooi uitzicht

• mei 2022

Klein plein bij de haven. 2 parkeerplaatsen voor elk 3-5 campers. Sanitaire voorzieningen zijn prima, 's avonds op slot. Kleine vuilnisbak, geen grijs water, geen chemisch toilet en geen elektriciteit. Vers water aan de kraan mogelijk (per jerrycan). Zeer schilderachtig.

• oktober 2019

Stonden hier 16.08.2019. Prachtige rustige plek aan de oever van een meer. Wij zijn boven gaan staan vanwege harde wind. Keurig schoon toiletgebouwtje. Waterkraan is drukkraan. Dorpscentrum 2 km. Er wordt een donatie gevraagd, die we natuurlijk voldaan hebben voor zo'n mooi plekje.

• mei 2022

• oktober 2019