Keel Sandybanks Caravan & Camping Park

Keel, County Mayo, County Mayo, Ierland

Keel Sandybanks Caravan & Camping Park

groot open gebied - aan zee - check-in tot 22u - check-out voor 12u - centrum 700m

• Keel Holiday Cottages 20

F28 AY16, Keel, County Mayo, Ierland
  • € 21,00 • 24 mrt. t/m 6 sep.

• juli 2020

Geweldige camping direct aan het fantastische Keel-strand. Alle diensten zijn gemakkelijk toegankelijk. Zeker een bezoek waard

• september 2019

Prachtige locatie was echter het personeel onverwelkomend - tot het punt dat we ons als een ongemak voelden. We kwamen begin september aan en de site werd gesloten - de speelkamer was gesloten, rommelige barrières rond modderige gebieden.

• augustus 2018

Fantastische plek naast het mooiste zandstrand met geweldige surfen. Een paar plekken om te eten en een take-away op loopafstand. De moeite van het inpakken van een elektrische uitbreiding de hook-ups zijn in grote banken die een heel eind van het veld verwijderd kunnen zijn

• juli 2020

• september 2019

• augustus 2018

Anna.b

• € 21,00 • 24 mrt. t/m 6 sep.