We probeerden telefonisch contact te krijgen. Steeds in gesprek. Toen maar op de bonne fooi er heen. Bij aankomst, we stonden nog op de steile oprit, kwam de beheerster al aangelopen " full" , "turn" " go away....lijkt best een mooie plek, maar ontvangst was on Iers. Alternatief Renvyle beach....

• oktober 2019

Een eenvoudige maar mooie plek. Gratis selecteerbare stoelen. Fantastische excursiemogelijkheden. We hebben geen douches nodig, wijzelf, maar zijn schoon. Er wordt altijd geklaagd over de prijzen. Mijn mening is om te genieten en niet altijd alles wat slecht is, kom graag nog een keer.

• oktober 2019

Renvyle Beach Caravan & Camping Park