• september 2021

Terwijl we op een natte avond laat van Belfast naar Castlerbar reisden en vanwege vermoeidheid moesten stoppen voor de nacht, gebruikten we campingcontacten en ontdekten we deze rustige veilige plek. Hoewel er veel kuilen waren, zou ik het toch aanraden!

• juni 2018

5 juni hier geweest maar weer vertrokken. Vonden het een vieze plek met her en der bewijzen voor een afwerkplek. Terug gereden naar een Britstop 8 km boven Sligo. Rathcormack Graft Village. Vriendelijke eigenaar water en ook een toilet aldaar

• augustus 2017

Dit was aan ons aanbevolen door een lokale als een goede plek om te parkeren. Het is een goed gebruikt parkeerterrein voor bos loopt langs de kant van de loch. Vanuit de weg is het rustig 's nachts.

• september 2021

• juni 2018