Dit is geen camperplaats of gedoogplek, je word weggestuurd, er is een camping in de nabijheid.Deze plek behoort niet in het ACSI.boek of in de app van CC te staan. Voorkom teleurstelling.

• juli 2019

"No camping of temporary dwellings." - Dit is dus geen camperplaats! Er is wél een camping vlakbij.

• september 2018

Wij hebben hier niet gestaan maar waren op zoek naar een mooie plek voor de lunch, we volgden erg een smalle weg van ongeveer 3 km. met passeerplaatsen en kwamen op deze mooie plek, jammer dat het zo vroeg op de dag was want we zijn na de lunch verder gereden.

• juli 2019

• september 2018