Mooie ruime plek achter de pub. Erg rustig. Pub is ook gezellig en lekker warm. Eten serveren doet men alleen op zaterdag en zondag. Café gedeelte open vanaf 4 uur in de middag. Er is een buitenkraan met slang. Je mag water bijvullen. Verder geen service.

fstuif

prima plek voor een overnachting. De pub serveert maaltijden van woensdag tm zondag. Heerlijk eten en aardige bediening

Jan-Jacob-Stam

Wij sluiten ons aan bij de positieve revisies. Erg fijne plek als je van of naar de boot gaat. De bediening is heel vriendelijk én snel, het eten heel lekker én netjes geprijsd. De molen is een bezienswaardigheid. Kortom, komt allen hiernaartoe! (niet allemaal tegelijk dan hee 😏)

The Millhouse Bar & Restaurant