Hier om 22.00 uur zitten luisteren naar andermans kinderen, piepend, we hadden er ongeveer 5 die eerder op ons veld renden, geen ouders zichtbaar, geen bewaker in de buurt, luidruchtigste camping die we ooit hebben bezocht, goede locatie, gemakkelijke toegang tot strand, goede douches, luie ouders

• mei 2022

• september 2019

Mooie camping met toegang via een duin tot het strand erachter. Vriendelijke ontvangst. Prima camperplekken. Rustig. Sanitair prima in orde. Geen douche munt maar gewoon 50 cent per 4 min. Schoon en netjes. Zeker aan te bevelen.

• mei 2022

• september 2019