strictly no overnight camping! Bespaar u de moeite van de trip, één grote toeristenplek ivm de paard en wagenhuur mogelijkheden. Van de meren valt hiervandaan niets te bespeuren.

peterenellen

Na dat we de nacht hebben doorgebracht op deze parking kwam rond 10 u een ambtenaar langs met de vraag of we nog lang zouden blijven. We stonden klaar om.te vertrekken. Dat vond hij ok uiteraard. we zijn de laatsten die nog officieel mochten overnachten. zie foto bewijs.

• september 2020

• september 2020