Mooie tussenstop. Wij waren de enigen daar. Verderop richting de golfbaan stond een bord dat campers/parkeren 's nachts verbiedt, maar we vermoedden dat dit voor de parkeerplaatsen binnen het complex zelf was. Niemand stoorde ons toen wij er waren (14 maart).

Carolee

Prachtige plek. Na een regenachtige dag gisteren scheen nu de zon, dus dat kwam goed uit. Je staat dicht aan zee en hebt uitzicht op het mooie achterliggende landschap.

Tolsma

we stonden met 10 campers. weg is s'nachts erg rustig. mooi strand met veel tij.

Parking Inny Strand