• juli 2019

Prachtig uitzicht hadden wij. Verouderd maar goed onderhouden camping. Eigenaresse deed de was en hing deze op aan de waslijn, we mochten het zelf eraf halen.

• mei 2019

Heel mooie plek, sanitair nogal gedateerd. Prijs klopt niet. Wij betaalden op 25 mei 2019 22 Euro voor VW California 2 personen inclusief stroom! ACSI korting kregen we niet.

• mei 2019

Prachtige pittoreske locatie. 18 € per nacht plus 1 € voor een 7min douche. Zeer rustiek en ontspannen terrein aan de rand van de Caha-bergen en een goede plek om de Ring van Beara te verkennen

• juli 2019

Creveen Lodge Caravan and Camping Park