BernadettevP

prima geslapen volgens onze buurman welke de vorige nacht er ook geslapen had, kon je hier prima verblijven. hij had gelijk. maar dat doet niets aan de reactie van de vorige camperaar. jammer genoeg zelf ook eens een ervaring rijker.

JJAB

geweldige locatie, maar pas op voor idioten die de parkeerplaats binnenkomen en daar toeteren en 's avonds laat op ons busje slaan, belden de politie en ze zeiden dat het regelmatig voorkwam. zou daar niet overnachten. 10 6 2023

Turlough Hill car parking