Rustige en plezierige camping in Roundwood. Op loopafstand van dorp ( met os supermarkt en restaurants). locatie is fijn, in de buurt van Powerscourt estate en de Wicklow mountains

besselinkmonique

We wilden als passanten ons grijs en zwart water lozen tegen betaling. Maar de vriendelijke mevrouw vertelde dat ze dat niet deden. Met een opmerking van: “misschien in het dorp bij de toilet” was het gesprek afgelopen. Jammer..

Anneke-56

Het is een mooie uitvalsplek voor de Wicklow mountains. Echter de 4 sterren die de eigenaar zich zelf geeft zijn een beetje verbleekt. In 2006 een award....Alleen cash of credit card. Laundry geen self service, douche 1 euro. De mooie natuur maakt veel goed.

Roundwood Caravan & Camping Park