Dit is de 2e keer dat we komen en het is nog steeds gesloten

jwallis

Prachtige plek. Alle faciliteiten aanwezig. Schoon. Wij betaalden euro 28 voor een camper met 2 volwassenen. Ligt tegen de Loughcrew Cairns aan. Je loopt er vanaf de camping in 15 minuten naartoe.

• januari 2020

Een zeer idyllische plek in het midden van nergens. Om de camping te bereiken moet u een smalle weg oversteken langs de Loughcrew Cairns. De sanitaire voorzieningen zijn niet bepaald overtuigend, maar de locatie maakt het goed. Heel kalm

Dit is de 2e keer dat we komen en het is nog steeds gesloten

• januari 2020