FoxyonTour

geweldig uitzicht op de kust op een groot terrein. vriendelijke ontvangst en schone faciliteiten. poorten te allen tijde gesloten, wat lastig kan zijn bij het rijden op en buiten het terrein.

knackeredpigeon

Wat een heerlijk plekje .. er was "bank holiday" nergens was er plek dus "als Josef en Maria opzoek naar een slaapplaats ". En dat hebben we hier gevonden .... aardige behulpzame en grappige medewerkers .. Mooi uitzicht als je de juiste plek kiest en een privé strandje :o)

Wolohan Silver Strand Caravan Park