Geweldige faciliteiten, gewoon een beetje te ver weg van waar dan ook op loopafstand. Ik verbleef 2 nachten in een camper met 3 kinderen en onze hond. Prachtig landschap vandaag, het weer was zacht en zonnig. Zal hier zeker weer verblijven.

deebc

Bedankt voor het schrijven van een recensie over onze site en bedankt voor uw recente bezoek! Wij kijken ernaar uit u weer te zien. Met vriendelijke groeten, Daniel en Jamie

zeer vriendelijk welkom bezoek aan het pand met de eigenaar alles is perfect douches toilet enz

jwallis

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Veilige reis en het allerbeste, Daniel en Jamie

inderdaad een prachtige camping met uitstekende voorzieningen, aanrader dus.

Bedankt voor deze geweldige recensie! Geniet van de rest van je reis! Het allerbeste, Daniel en Jamie

jwallis

inderdaad een prachtige camping met uitstekende voorzieningen, aanrader dus.

Hungry Hill Lodge and Campsite