gevlucht bij de cliffs of Moher en Doolin. wat een drukte. Nu op een heerlijke plek en kijken naar het getij in het “ meer”. Wel wat verkeersgeluid maar we staan in ons eentje op de plek. maken straks nog een paar foto’s en zullen die plaatsen. Rust, uitzicht en verder niets.

henry en Wilma TX

goede plek voor een nacht. geen voorzieningen maar mooi uitzicht op de baai weg s nachts rustig

Een leuke kleine tussenstop, mooi uitzicht over het meer, geen faciliteiten

Een leuke kleine tussenstop, mooi uitzicht over het meer, geen faciliteiten