comfortabele stoelen en het is eenvoudig om er te komen, de kosten bedragen € 5 van 18.00 uur tot 06.00 uur en € 7 van 06.00 uur tot 18.00 uur het bord zegt het. kortom € 12,- voor 24 uur het centrum ligt niet op loopafstand. te ver

danielecalliari

17 juni overdag geparkeerd, ideaal, rustige plaats en leuke wandeling naar het centrum.

• oktober 2022

We hebben geprobeerd hier te slapen, maar de mensen vertelden ons dat het niet is toegestaan sinds het eigendom is veranderd, dus kom hier niet

• oktober 2022

Parking Sacrad Heart Church