Een heel fijne camping: aardige ontvangst door de eigenaren, prima WiFi, schoon en ruim sanitair. Een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!

aaddevries

Een "juweeltje uit duizenden", zo mooi en schoon alles, lekker klein, en super vriendelijke ontvangst. Van allerlei gemakken voorzien, wij hebben Genoten met de grote "G" hier.

BernadettevP

Klein is belangrijk voor ons, het betekent dat de details niet verloren gaan. We zijn blij dat je onze site leuk vond en we stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te plaatsen. Groetjes Jamie en Amanda

Kuzu2709

Omdat we zelf kampeerders zijn, proberen we ter plaatse te bieden wat volgens ons nuttig of nodig zou zijn. We zijn blij dat je onze site leuk vond en we waarderen de beoordeling. Groetjes Jamie en Amanda

Strandcamping Doonbeg