prima plek, overdag druk met bezoekers fort, maar rustige nacht. Aanrader

Apdublin

We hebben hier met 2 campers gestaan, eerst op de aangegeven locatie met smalle plekken. na n rondwandeling om de hoek op n gravelveld gestaan veel meer ruimte en uitzicht mooier😁 na ons kwamen er nog 3. bijstaan😊 Kinsale leuk stadje

• november 2021

Een prima plek om te staan. Er is een prullenbak waar je wat klein afval in kwijt kunt. In de nacht hadden wij tot 2 keer toe last van hangjeugd met harde muziek. Niet zo'n fijne nacht gehad.

prima plek, overdag druk met bezoekers fort, maar rustige nacht. Aanrader

• november 2021