helaas hier naar toe gereden, camping is gesloten van september tot en met maart 2024

vanmorgen gebeld of er plek was voor een camperbus en ja er was plek,wilt u stroom?nee dat niet we kunnen wel een paar weken zonder,kost 6 € of meneer aan de andere kant o zie net dat er geen plek is,niet goed gekeken of verdienmodel aan stroom,erg jammer leek ons erg leuk🙊

heimid

Prima camping in leuk dorpje. Diverse pubs met regelmatig life muziek en twee supermarkten om de hoek. vanaf het bezoekerscentrum elk half uur een gratis pendelbus naar het nabij gelegen natuurpark met meerdere aangegeven routes.

Corofin Camping & Hostel