Perfect voor één nacht. We hebben geen moeite gedaan met ehu, maar zijn gratis gevuld met water. De VVV heeft een schat aan informatie - we kwamen weg met folders in overvloed! Druk voor de tijd van het jaar. Er waren 4 van ons daar.

• oktober 2022

Alles zoals voorheen, maar nu zwarte afvalverwerkingseenheid, bij de ingang van de parkeerplaats.

GeorgieEtAl

Prima plek voor een overnachting. Tot 22.00 uur kun je gebruik maken van het toilet aan de overkant bij de pomp. Verder geen toilet aanwezig. Maar gratis dus kunt ook niet te veel verwachten. Verder gezellige pubs in het centrum.

• oktober 2022

Buncrana Motorhome Aires De Service