Een mooi plekje en er is een automaat voor chemisch toilet (als je dat zo mag noemen). WiFi beschikbaar bij de receptie. Geen gegevens (3, 4 of 5g) beschikbaar. Het uitzicht en landschap is geweldig. Toiletten zijn prima maar met slechts 2 iets te weinig. Van de wastafels was een van de twee defect.

Machine-nr1

mooi uitzicht op de baai. Faciliteiten aanwezig, maar basic en gedateerd. aanrijroute via Carrick goed te doen, weg is niet smaller dan dat we onderweg ook regelmatig tegenkomen (wij zijn 7 meter).

• mei 2022

Alleen al het uitzicht op Teelin Bay is het geld waard voor deze plek. Al het andere is al gezegd. Misschien nog iets: gratis ontbijteieren van de loslopende boerderijkippen. Ik zag geen donatiebox, maar heb een normaal bedrag gestort.

• mei 2022

Derrylahan Independent Hostel