De nabijgelegen camping Sleepy Hollows was vol, dus we gingen Leo's Tavern ernaast binnen en vroegen de baas of we op de parkeerplaats konden overnachten en van zijn gastvrijheid konden genieten. Het eten en pinten Guinness waren uitstekend. Bedankt voor een geweldig verblijf.

Redtop012000

plaats op de parkeerplaats, prima als je van de pub, livemuziek en goed eten houdt. wij konden op de parkeerplaats staan omdat de camping honderd meter verder vol was.

whateverpiet

Leo's tavern is de thuisplaats van Clannad en Enya. Leo was de vader van de zangeressen. de pub hangt vol met foto's en gouden en platinum platen. regelmatig live muziek. wij hebben van te voren even gemaild en mochten op de parkeerplaats overnachten na een maaltijd in de pub. sympathiek personeel.

Parking Leo’s Tavern