Groot kaal terrein midden in dorp. Weinig beschutting tegen wind. Wel voldoende elektriciteit aansluitingen. Gezellige gemeenschappelijke ruimte. Inderdaad, zoals bij alle campings op IJsland, te weinig sanitair, wel schoon.

• mei 2022

• september 2021

9-4-2021 We verbleven hier voor een nacht. Kleine schone camping De receptie is beneden in het dorp in het hotel. Douches en toiletten zeer schoon. Supermarkt....restaurant....benzinestation op loopafstand.... 5 minuten. Leuke kleine plaats.

• mei 2022

• september 2021