Iets buiten de gebaande paden met banken en tafels, een kleine keuken en een abeash-optie. We waren hier alleen en brachten een rustige nacht door.

• juli 2018

Mooi terrein met uitzicht op de bergen. rustige locatie bij een Hostel. Gratis WiFi, douche en kookgelegenheid. Gepensioneerden krijgen ISK 200 per persoon korting.

• oktober 2017

Wij hebben tijdens onze vakantie in het begin en einde overnacht. Camping was al gesloten en we konden onze vuilnis wel kwijt, water tanken en wc lozen. Deze voorzieningen zijn dus buiten het seizoen gewoon bereikbaar. Verder lekker rustig gestaan.

• juli 2018

• oktober 2017