- mooi gelegen -warm water douches en toilet niet genoeg voor het aantal gasten

Jule24

Goede camping als tussen stop. Verwarmde toilet en douche. incl. Medewerker kwam s avonds langs voor de betaling. Korting senioren. 3600 kronen zonder stroom en 4600 met stoom.

Teekies

rustige lokatie met verharde plaatsen voor campers. vriendelijke eigenaar, in de keuken liggen geplastificeerde blaadjes met activiteiten in de omgeving. Wij hebben het geluk gehad het noorderlicht te zien.

- mooi gelegen -warm water douches en toilet niet genoeg voor het aantal gasten

Lauftún